lørdag, oktober 01, 2005

Ett skritt videre II


Da kan det sies å ha satt seg, mine evner på det rent internet-tekniske plan later til at ha få om noen begrensninger! Kan jo anbefale alle mine faste lesere å sjekke ut kanskje verdens beste fotballsang http://www.blahvalane.com/media/

Denne sangen føyer seg inn i rekken av søtladne, selvhøytidlige fotballsanger vi alle elsker. Hadde det ikke vært for at mitt hjerne ikke greier å oppfatte den dypere underliggende motivasjon ved nettopp slike element av overmenneskelig kunst, ja da hadde jeg vært ett annet menneske. Prøv selv, jeg kan love en reise i både tid og rom, spirituelt så vel som dypt emosjonelt. Om ikke du opplever å bli ett nytt menneske ved første gjennomlytting kan du stolt, med hånden på hjertet si: "Jeg prøvde, men foreløpig har mitt isklumpformede hjerte kun plass til saklige, veldokumenterte fakta, fotballens englesang har ennå tilgode å sende meg ditt hvor selv Jesu dispipler går med varsomme steg". Så gjør klar ditt sinn og følg den lysende link, du vil ikke angre.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

hallo

02.10.2005, 17:15  
Anonymous Anonym said...

fisefine filleguri

02.10.2005, 17:16  
Anonymous Anonym said...

hmm...kanskje du kan levere denne sida og få den godkjend som ei hovudfagsoppgåve..?!

09.10.2005, 18:24  

Legg inn en kommentar

<< Home